Fredagen den 13

Alla i min alder planerar för framtiden, pensionssparar föder fram lite ungar, köper hus och växer in i sina förbestämda roller.
Min plan är att avsluta min framtid/samtid, pa ett sa pass skonsamt sätt som möjligt för min omgivning, det värsta jag kan tänka mig är att nagon ska ta illa vid sig av det här valet(fuck you isafall din själviska jävel!).
Jag vill bara slinka ut omärkt och osaknad av alla, helst skulle jag sluppit födas alls.

Jag vill redan nu be om ursäkt för att jag ens levt.

idag är en san dag da jag önskar att Mormor fick sin vilja igenom och att jag blev aborterad, bade min pappa och mamma hade haft mycket värdigare liv om jag inte hade funnits.
jag är oönskad, white trash och en äcklig bastard född ur den äckligaste formen av köttslig-lusta.

född i ett jävla industrigetto, härdad av industriell-misär formad av ett defekt sätt att uppfatta livet. tilldelad roller och status som jag aldrig velat ha eller ens suktat efter.

Jag är ingen, jag är död för dig.